Tavaly napi 6 millió rossz hirdetést törölt a Google© origo.hu

Tavaly napi 6 millió rossz hirdetést törölt a Google

, 5 hír, oldalnézet

Összesen 2,3 milliárd reklámot hajított ki a rendszeréből.

A Google folyamatosan jelentős erőfeszítéseket tesz és új technológiai megoldásokat vezet be a digitális hirdetési rendszer biztonsága érdekében. Ma közzétett jelentésében ismerteti a felhasználók, a tartalomszolgáltatók és a hirdetők védelmében 2018-ban hozott intézkedéseit, valamint azok eredményeit.

A megtévesztő és káros online hirdetések miatt 2018-ban a vállalatnak új kihívásokkal kellett szembenéznie. A visszaélések megakadályozására 31 új hirdetési irányelvet léptetett életbe, melyek többek között szabályozzák a kriptovaluták vagy a belépőjegyek másodlagos kézből való értékesítésének hirdetését.

A Google 2018-ban összesen 2,3 milliárd, azaz naponta több mint 6 millió, a hatályos irányelveket megsértő hirdetést törölt, többek között 58,8 millió adathalász és 207 ezer belépőjegyeket másodlagos kézből árusító hirdetést.