A digitális írástudás fejlesztésére, az alkotás szabadságára ad lehetőséget a Digitális Témahét© kemma.hu

A digitális írástudás fejlesztésére, az alkotás szabadságára ad lehetőséget a Digitális Témahét

, 4 hír, 0 oldalnézet

Április 8-án rajtolt el a 9. Digitális Témahét, amelyhez ebben a tanévben is már több száz köznevelési és szakképzési intézmény csatlakozott több mint százezer tanulóval. A különböző kategóriákban benyújtható pályázatokra április 28-ig van lehetőség. A programról dr. Főző Attila László, az Ökumenikus Segélyszervezet az Oktatásért Alapítvány vezető digitális pedagógiai szakértője, a Digitális Témahét szervezője árult el részleteket.

A Digitális Témahét a digitális pedagógia legfontosabb hazai eseménye mostanra. Miért?

– Ez egy határokon túlnyúló program, amelyet a Belügyminisztérium Köznevelési Államtitkársága megbízásából immár második éve az Ökumenikus Segélyszervezet az Oktatásért Alapítvány szervez. A középpontban a digitális technológia hatékony alkalmazása áll a tanítás és a tanulás során a projektmódszer alkalmazásával.

Minden évben sok-sok új innovatív ötlet, digitális pedagógiai gyakorlat születik a részt vevő iskolákban és óvodákban. Az idei témahét pályázati kiírása minden korábbinál több kategóriában kínál értékes nyereményeket több millió forint értékben a projektgazda és a szakmai támogató partnerek jóvoltából.