Feljelentést tesz a DK az influenszerparti miatt
„Felszólítjuk a Demokratikus Koalíciót, hogy azonnal fejezzék be a hazudozást! A hazánkban megrendezett Spice of Europe Influenszer Média Tripet a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) szervezte, nem más” – írta a 24.hu-hoz eljuttatott közleményében az MTÜ, amely szerint az eseménynek köszönhetően hazánkban a tavalyi év azonos időszakához képest az Amerikai Egyesült Államokból például 41 százalékkal több lefoglalt vendégéjszakát regisztráltak a hazai szálláshely-szolgáltatók, az Egyesült Arab Emirátusokból pedig 40 százalékkal több foglalás érkezett be.
„A szerződésben rögzített 477 szponzorált tartalmat túlteljesítve további 1.500 organikus tartalmat osztottak még meg a meghívott tartalomgyártók itt tartózkodásuk alatt.
Ezen tartalmak esetében semmilyen kötelezettségük nem volt, és ugyan az említett posztok hivatalosan nem részei a kampány során készített tartalmaknak, ugyanakkor az esetek többségében ezek a tartalmak további több tízmilliós elérést és megjelenést hoztak Budapest városának – hívta fel a figyelmet az ügynökség, hozzátéve, hogy az MTÜ kampányainak is köszönhetően Budapesten 20 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma a tavalyi év azonos időszakához képest.