Újabb bank utalta vissza az Apple által levont összegeket
Az OTP Bank vasárnap gondoskodott az Apple által az ügyfelektől június 26-án és 28-án tömegesen levont összegek visszatérítéséről – áll az Indexhez eljuttatott közleményben. Mint írták, az ügyfeleknek nincs teendője, számláikon a bank automatikusan jóváírta az Apple-nél fellépett technikai probléma miatt levont, több mint 325 ezer tételt.
Közölték azt is, hogy ez volt a helyzet rendezett, teljes körű, biztonságos kezelésének a lehető leggyorsabb módja, tekintettel a kiemelkedően magas érintett ügyfél- és tételszámra. Az OTP Bank az ügyfeleknek vasárnap megtérített összegek szolgáltatók közötti elszámolását a továbbiakban az Apple-lel rendezi. Az OTP Bank közölte: köszöni ügyfelei türelmét és megértését.
Korábban az Index is megírta, hogy a Magyar Nemzeti Bank az ügyfelek haladéktalan kártalanítására szólította fel a bankokat, miután szerdán több olvasónk is azt írta, hogy az Apple Pay váratlanul és teljesen indokolatlanul több tranzakciót is végrehajtott.