Nem úszta meg a 200 milliós bírságot a Ryanair
A Kúria is helybenhagyta a Fővárosi Kormányhivatal döntését, így a fogyasztóvédelmi jogsértés miatt kiszabott 200 millió forintos bírságot a légitársaságnak meg kell fizetnie – jelentette be pénteken honlapján a Budapest Főváros Kormányhivatala.
A hivatal még 2020 áprilisában indított fogyasztóvédelmi hatósági eljárást, amely megállapította, hogy a Ryanair DAC légitársaság a 2020. február 18-i Budapest-Gran Canaria járatának késése kapcsán az ellátási és tájékoztatási kötelezettségét elmulasztotta, illetve tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg.
A kormányhivatal közleményében emlékeztetett: feladata az, hogy mint fogyasztóvédelmi hatóság megvédje az utasokat, akikkel szemben tisztességtelen módon járt el az ír központú fapados légitársaság.