Influenszermarketing: ez az új típusú kampányeszköz hasznos a mai világban© sonline.hu

Influenszermarketing: ez az új típusú kampányeszköz hasznos a mai világban

, 4 hír, 0 oldalnézet

A Magyar Turisztikai Ügynökség influenszerek számára szervezett májusi médiatripkampányának nem titkolt célja volt a 25-40 éves korosztály megszólítása. Ők azok – mondja az ügynökség – akiket az eddig ismert kampányeszközökkel már nem érnek el, ezért egy új típusú, a szakmában is elfogadott marketingkampányt használtak. A tartalomgyártóknak rendezett esemény miatt azonban többen támadták a Magyar Turisztikai Ügynökséget.

Lehet, hogy egy ilyen fajta marketingaktivitás meghökkentő egyesek számára, de bizonyos tömegeket célirányosan, új módszerekkel lehet csak megragadni.

A mai világban elengedhetetlen a nemzetközi szereplők bevonása a fiatalabb generációk eléréséhez. Ezek az újfajta megközelítések, mint az influenszermarketing, szükségszerűek annak érdekében, hogy hatékonyan elérjük és bevonjuk ezt a célcsoportot, akikre hagyományos módszerekkel nehéz rátalálni és még nehezebb aktivizálni. Fontos figyelemmel kísérni, hogy a turisták szokásai miképpen változnak és milyen igényekkel rendelkeznek. Aki nem igazodik ehhez, az elkerülhetetlenül lemarad – nyilatkozta lapunknak Gianni Annoni gasztronómiai szakértő és étteremtulajdonos.