![Influenszermarketing: ez az új típusú kampányeszköz hasznos a mai világban](http://news.ournetcdn.net/events/842/large/84200a0623442642-303441-180j.jpg)
Influenszermarketing: ez az új típusú kampányeszköz hasznos a mai világban
A Magyar Turisztikai Ügynökség influenszerek számára szervezett májusi médiatripkampányának nem titkolt célja volt a 25-40 éves korosztály megszólítása. Ők azok – mondja az ügynökség – akiket az eddig ismert kampányeszközökkel már nem érnek el, ezért egy új típusú, a szakmában is elfogadott marketingkampányt használtak. A tartalomgyártóknak rendezett esemény miatt azonban többen támadták a Magyar Turisztikai Ügynökséget.
Lehet, hogy egy ilyen fajta marketingaktivitás meghökkentő egyesek számára, de bizonyos tömegeket célirányosan, új módszerekkel lehet csak megragadni.
A mai világban elengedhetetlen a nemzetközi szereplők bevonása a fiatalabb generációk eléréséhez. Ezek az újfajta megközelítések, mint az influenszermarketing, szükségszerűek annak érdekében, hogy hatékonyan elérjük és bevonjuk ezt a célcsoportot, akikre hagyományos módszerekkel nehéz rátalálni és még nehezebb aktivizálni. Fontos figyelemmel kísérni, hogy a turisták szokásai miképpen változnak és milyen igényekkel rendelkeznek. Aki nem igazodik ehhez, az elkerülhetetlenül lemarad – nyilatkozta lapunknak Gianni Annoni gasztronómiai szakértő és étteremtulajdonos.