Lenyűgöző imázsfilm ösztönzi a nemzetközi turistákat, hogy Budapestre látogassanak3Fénykép1Videó© bama.hu

Lenyűgöző imázsfilm ösztönzi a nemzetközi turistákat, hogy Budapestre látogassanak

, 6 hír, 0 oldalnézet

Elkészült a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) legújabb, Budapestet bemutató imázsfilmje, amely 2024 májusában egy háromnapos influenszer média trip keretében készült a fővárosban – adta hírül az MTI.

A forgatásnak keretet adó eseménysorozat ideje alatt több mint 2 ezer bejegyzés született a közösségi médiában a magyar főváros szépségéről és ikonikus látványosságairól. A többmilliós követőtáborral rendelkező nemzetközi tartalomgyártók több mint 1000 Instagram-sztoriban, 900 bejegyzésben és 200-nál is több TikTok-videóban osztották meg személyes élményeiket Budapestről.

Az MTÜ szerint ennek a különleges marketingaktivitásnak köszönhetően 150 országból közel 340 millió felhasználó kaphatott képet a főváros megújult turisztikai és kulináris kínálatáról, unikális helyszíneiről és felejthetetlen programlehetőségeiről. Az elkészült imázsfilm még több turistát csábíthat Budapestre.