
Egy év után visszanevezik HBO Maxra a Max streamingszolgáltatót
A korábban HBO Max néven futó előfizetéses online videostreaming-platform (SVOD) két éve nevezte át magát nemes egyszerűséggel Max-ra, hogy aztán szerdán bejelentse: nyártól kezdve ismét HBO Max-ként fog tovább működni. A Warner kommunikációja szerint a lépés oka, hogy a szolgáltatás visszatér az HBO-s gyökereihez, ami annyit jelent, hogy nagyobb hangsúlyt kapnak a saját gyártású sorozatok és a Warner Bros. sikerfilmjei. Mivel az HBO „a legmagasabb minőséget képviselő márka”, jobban képviseli a fogyasztói ajánlatot és támogatja a növekedési stratégiát - magyarázza a cég.
A streamingpiac úttörője meglehetősen nehezen találja saját identitását: volt már HBO Go (2008), HBO Now (2015), HBO Max (2020), utána jött a Max (2023) és a friss bejelentés szerint 2025-től kezdve ismét az HBO Max névvel megy tovább. A közelmúltban már lehetett látni annak jeleit, hogy valami készül a háttérben, mivel a Max maga mögött hagyta a 2023 óta használt kék színt logóban és arculatban, hogy visszatérjen a klasszikus HBO-s fekete-fehérhez.
A WBD számokkal is szolgált közleményében, mely szerint a streaming üzletág nagy lendületet vett: két év alatt közel 3 milliárd dollárral növelte nyereségét, és az elmúlt évben 22 millió új előfizetővel bővült világszerte, így az előfizetők száma meghaladta az összesen 122 milliót. A következő nagy célkitűzés, hogy 2026 végére 150 millió fölé sikerüljön tornázni a bázist.